Saitko virheilmoituksen V201 – ei voimassaolevaa lisenssiä, vaikka lisenssi on voimassa? Tarkistuslista:
1. Lisenssin liittäminen tunnukseen: Oletko syöttänyt ostamasi aktivointiavaimen sivulle activation.ti.com? Saitko ilmoituksen onnistuneesta aktivoinnista? Mikäli olet epävarma, voit tarkistaa Lisenssit -välilehdeltä liittämäsi lisenssit – suora osoite https://edtech.ti.com/fi/my-licenses
2. Useat tunnukset: Onko mahdollista, että kirjauduit eri tunnuksella, johon lisenssin kohdassa 1 liitit? Varmista, että olet kirjautunut oikealla palaamalla osoitteeseen https://edtech.ti.com/ epäonnistuneen kirjautumisen jälkeen. Väärä kirjautuminen jää selaimen muistiin. Jos huomaat olleesi kirjautuneena väärällä tunnuksella, kirjaudu ulos. Jos käytät Google-kirjautumista, voi olla tarpeen kirjautua ulos myös Googlesta, jotta voit valita oikean tilin seuraavalla kerralla. Myös tässä tapauksessa tarkista, että lisenssisi näkyy Lisenssit -välilehdellä, suora osoite https://edtech.ti.com/fi/my-licenses
3. Ohjelman versio: Varmista, että asennettu ohjelma vastaa hankittua lisenssiä. Siinä tulee olla merkinnät Student ja CAS (sininen kuvake). Ohjelmasta on tarjolla erikseen opettajan versio ja numeerinen (punainen kuvake). Näihin lisenssi ei sovi.