Jos kohtaat ongelmia ohjelmiston kanssa, seuraavat vaiheet auttavat sinua keräämään yksityiskohtaiset lokitiedostot, jotka auttavat meitä ratkaisemaan ongelmasi:
- Avaa Texas Instruments -kansio:
- Paina yhtäaikaa näppäimistösi [Windows]- ja [R]-näppäimiä.
- Kirjoita avautuvaan kenttään: %appdata%\Texas Instruments ja paina Enter.
- Etsi oikea tuotekansio:
- Selaa ja etsi kansio, joka liittyy ohjelmaan, jossa kohtaat ongelmaa (esimerkiksi “TI-Nspire CX CAS Student Software”).
- Luo VERBOSE.txt -tiedosto (tämä vaihe tehdään yleensä vain erikseen pyydettäessä monisanaista raporttia):
- Avaa löytämäsi tuotekansio.
- Klikkaa hiiren oikealla näppäimellä tyhjää tilaa ikkunassa, valitse “Uusi” ja sitten “Tekstitiedosto”.
- Nimeä tiedosto “VERBOSE” (ilman lainausmerkkejä). Jos tiedostopäätteet ovat näkyvissä, varmista että tiedoston nimi on “VERBOSE.txt”. Jos et näe tiedostopäätettä, Windows lisää “.txt”-päätteen automaattisesti.
- Käynnistä ohjelma uudelleen:
- Yritä avata ongelmallinen ohjelma.
- Jos ohjelma kaatuu, anna sen tehdä niin.
- Sulje ohjelma sen jälkeen.
- Pakkaa tuotekansio:
- Palaa Texas Instruments -kansioon.
- Etsi äsken käyttämäsi tuotekansio.
Windows 10:
- Klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä, valitse “Lähetä” ja sitten “Pakattu (zip) kansio”.
Windows 11:
- Lähetä pakattu kansio:
- Liitä tämä zip-paketti vastaukseesi meille.
Voit poistaa tiedoston VERBOSE.txt mikäli sellaisen aiemmin lisäsit.