Ohjeet lokitiedostojen keräämiseen TI-Nspire CX CAS Student Software version 6 vikaraportointia varten

Jos kohtaat ongelmia ohjelmiston kanssa, seuraavat vaiheet auttavat sinua keräämään yksityiskohtaiset lokitiedostot, jotka auttavat meitä ratkaisemaan ongelmasi:

  1. Avaa Texas Instruments -kansio:
    • Paina yhtäaikaa näppäimistösi [Windows]- ja [R]-näppäimiä.
    • Kirjoita avautuvaan kenttään: %appdata%\Texas Instruments ja paina Enter.
  2. Etsi oikea tuotekansio:
    • Selaa ja etsi kansio, joka liittyy ohjelmaan, jossa kohtaat ongelmaa (esimerkiksi “TI-Nspire CX CAS Student Software”).
  3. Luo VERBOSE.txt -tiedosto  (tämä vaihe tehdään yleensä vain erikseen pyydettäessä monisanaista raporttia):
    • Avaa löytämäsi tuotekansio.
    • Klikkaa hiiren oikealla näppäimellä tyhjää tilaa ikkunassa, valitse “Uusi” ja sitten “Tekstitiedosto”.
    • Nimeä tiedosto “VERBOSE” (ilman lainausmerkkejä). Jos tiedostopäätteet ovat näkyvissä, varmista että tiedoston nimi on “VERBOSE.txt”. Jos et näe tiedostopäätettä, Windows lisää “.txt”-päätteen automaattisesti.
  4. Käynnistä ohjelma uudelleen:
    • Yritä avata ongelmallinen ohjelma.
    • Jos ohjelma kaatuu, anna sen tehdä niin.
    • Sulje ohjelma sen jälkeen.
  5. Pakkaa tuotekansio:
    • Palaa Texas Instruments -kansioon.
    • Etsi äsken käyttämäsi tuotekansio.

    Windows 10:

    • Klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä, valitse “Lähetä” ja sitten “Pakattu (zip) kansio”.

    Windows 11:

    • Klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä, valitse “Pakkaa ZIP-tiedostoksi”.
  6. Lähetä pakattu kansio:
    • Liitä tämä zip-paketti vastaukseesi meille.

Voit poistaa tiedoston VERBOSE.txt mikäli sellaisen aiemmin lisäsit.